PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS
- Pirkimo-pardavimo sandoriams, atliekamiems MB CIUCIKAS elektroninėje parduotuvėje www.superzoo.lt, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.
- Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir MB CIUCIKAS sudaroma nuo to momento, kai Klientas išsirenka norimą įsigyti prekę ir, suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus MB CIUCIKAS elektroninėje parduotuvėje nurodomus užsakymo žingsnius, kurių galutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas.
- Klientas negali apsipirkti MB CIUCIKAS internetinėje parduotuvėje, kai nesutinka su pirkimo-pardavimo taisyklėmis.
- Jeigu klientas nesutinka su taisyklėmis, bet turi pastebėjimų ir/arba pasiūlymų, visuomet gali kreiptis į MB CIUCIKAS kontaktais, nurodytais www.superzoo.lt.
- Jei MB CIUCIKAS dėl svarbių (nenumatytų) aplinkybių negali pateikti Klientui užsakytos prekės, tuomet MB CIUCIKAS įsipareigoja pasiūlyti Klientui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Klientui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, MB CIUCIKAS įsipareigoja grąžinti Klientui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas ir anuliuoti Kliento užsakymą.
- Kai MB CIUCIKAS patvirtino užsakymą, prekės kaina nekeičiama - išskyrus atvejus, kai prekės kaina pasikeitė dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ar kitų nuo MB CIUCIKAS tiesioginės valios nepriklausančių objektyvių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei Klientas nesutinka įsigyti prekę pakeistąja kaina, Klientas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai MB CIUCIKAS raštu ar elektroniniu paštu info@ciucikas.lt, ar telefonu +370 684 24241 per 2 (dvi) darbo dienas nuo pasiūlymo įsigyti prekę pakeista kaina dienos. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Klientui grąžinama jo sumokėta suma.
- Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, Kliento galimybės naudotis http://www.superzoo.lt svetaine gali būti ribojamos. Klientui pateikus neteisingus duomenis Klientas įsipareigoja padengti nuostolius, susijusius su užsakymo vykdymu.
- MB CIUCIKAS įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos Kliento konfidencialios informacijos trečiosioms šalims, išskyrus tuos duomenis, kurie yra būtini kurjerių tarnybai, siekiant įvykdyti užsakymą ir teisės aktų numatytas išimtis.
- Nurodydami savo duomenis, Klientai turi naudoti lietuviškas raides. Vardų, pavardžių, vietovių pavadinimai privalo prasidėti didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą, pašto kodą ir telefono numerį – tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet ir formuojant sąskaitą. MB CIUCIKAS neatsako už galimą prekių nepristatymą ar klaidingus duomenis sąskaitoje, jei Klientas buvo nurodęs neteisingus duomenis.
- Klientai registruodamiesi privalo nurodyti savo telefono numerį ir el. pašto adresą. Išsiuntus užsakymą, MB CIUCIKAS informuos klientus el. paštu ir/arba SMS žinute.
- MB CIUCIKAS pasilieka teisę:Klientai, pirkdami prekes MB CIUCIKAS, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių keitimo ir grąžinimo taisyklėmis. (Prekių ketimas ir grąžinimas)
- Koreguoti puslapyje esančią informaciją - atsiradus naujiems šių taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
- Riboti Klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
- Retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus Kliento apmokėjimą už prekę iš anksto;
- Asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.
- Klientai įsipareigoja gautą prekę patikrinti jos atsiėmimo momentu - t. y., patikrinti pakuotės būklę, jei pakuotė pažeista, kurjeris kartu su Klientu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
- Klientai, pirkdami prekes MB CIUCIKAS, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių pristatymo ir atsiėmimo taisyklėmis. (Prekių pristatymas ir atsiėmimas)
- Prekės spalva gali skirtis nuo parodytos nuotraukoje, dėl skirtingų kompiuterių monitorių bei telefonų ekranų raiškos nustatymų. Realios prekės išvaizda gali skirtis nuo esančios nuotraukoje dėl skirtingų optinių galimybių fotografuojant produktą. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.
- Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
- Prekių kiekiai yra riboti.
- MB CIUCIKAS įsipareigoja pristatyti prekes Klientui laikydamasis prekių pristatymo ir atsiėmimo taisyklėse nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Klientas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių pristatymo taisyklėse terminų arba Kliento ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, MB CIUCIKAS įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
- Jeigu prekės kaina internete ir parduotuvėje nesutampa, laikytina teisinga parduotuvės kaina.
- Visais atvejais prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės Klientų prašome pirmiausiai kreiptis į MB CIUCIKAS (t. y. į pardavėją el. p. info@ciucikas.lt, tel. +370 684 24241). Taip pat prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt , tel. 852626751 , faks. (85)2791466 interneto svetainėje www.vvtat.lt (tai pat Tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
- Visos pretenzijos turi būti pateiktos raštu el. paštu: info@ciucikas.lt.