PRISTATYMO KAINOS

  • Standartinis pristatymo mokestis Lietuvoje – 3,90€*
  • Užsakymams, kurių vertė yra 33€ ir daugiau pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas*!
  • *DĖMESIO: Siuntų pristatymas į Kuršių Neriją visais atvejais papildomai kainuoja nuo 70€

NEMOKAMAI ATSIIMKITE PREKES SUPERZOO.LT ATSIĖMIMO PUNKTUOSE!

  • Užsakytas prekes gaukite greičiau!
  • Už prekes galite atsiskaityti vietoje atsiėmimo metu jums patogiu būdu: grynaisiais arba banko kortele.
  • Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę pranešimą el. paštu ir/arba SMS žinute, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
  • Užsakytas prekes iš www.superzoo.lt apmokėjus iš anksto būtina atsiimti per 4 d.d.  po užsakymo patvirtinimo, o apmokant atsiimėmimo metu per 48 val. nuo užsakymo patvirtinimo.

NEMOKAMAI atsiimti prekes galite šiuose atsiėmimo punktuose:

Ciucikas.lt Parduotuvė
Justiniškių g. 134A, Vilnius (Justiniškės)
I-V - 10.00 - 19.00
VI -  10.00 - 17.00
VII - Nedirbame
+370 684 24241

Ciucikas.lt parduotuvė
Didlaukio g. 1, Vilnius (Baltupiai)
Šalia PC Maxima
I-V - 11.00 - 20.00
VI-VII -  10.00 - 17.00

+370 676 21162

DĖMESIO: Valstybinių švenčių dienomis ciucikas.lt parduotuvių darbo laikas gali keistis.

PRISTATYMAS PER KURJERIŲ TARNYBĄ

  • Jūsų užsakytas prekes iš www.superzoo.lt nurodytu adresu pristatys kurjeris.
  • Prekes kurjeris Jums pristatys per 1-2d.d. (Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie planuojamą pristatymo laiką.)
  • Apie užsakytų prekių išsiuntimą iš superzoo.lt būsite informuoti el. paštu ir/arba SMS žinute. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris su jumis susisieks telefonu ir/arba SMS žinute. SVARBU!Prašome nurodyti lietuvišką telefono numerį, kitaip kurjeris su Jumis negalės susisiekti.
  • Jeigu pasirinkote apmokėjimą grynaisiais užsakymo pristatymo metu, atvykus kurjeriui prašome turėti mokėtiną sumą.
  • Siekdami užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome Jūsų užtikrinti siuntos priėmimą iš kurjerio, atsižvelgiant į aprašytus prekių pristatymo terminus, bei papildomai užsakymo informacijos laukelyje (komentare) nurodyti tokius pristatymą galinčius palengvinti duomenis, kaip rakinamos laiptinės durų kodą, rakinamus vartus, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.
  • Klientas privalo nurodyti tikslius duomenis, reikalingus prekių pristatymui, naudodami lietuviškas raides, vardai, pavardės, vietovių pavadinimai turi prasidėti didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą ir lietuvišką telefono numerį, kuris prasideda su +370. MB CIUCIKAS neatsako už galimą prekių nepristatymą, jei Klientas buvo nurodęs klaidingus arba nepilnus kontaktinius duomenis.
  • Klientas privalo padengti pakartotino pristatymo išlaidas, kai Kurjeriui nepavyksta pristatyti užsakymo dėl Kliento kaltės (pvz. Klientas nurodė neteisingus duomenis, Kurjeriui nepavyko prisiskambinti Klientui, buvo nurodytas nelietuviškas telefono numeris ir pan.)
  • Klientui nepavykus pristatyti ar atsisakius priimti prekes, jis įsipareigoja apmokėti MB CIUCIKAS patirtas transporto išlaidas.
  • Klientas įsipareigoja gautą prekę patikrinti jos atsiėmimo metu – t.y. patikrinti pakuotės būklę, jei pakuotė pažeista, Kurjeris kartu su Klientu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

PRISTATYMO TERMINAS

  • Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-2 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas yra pateikiamas ir apmokėjimas gaunamas iki 12 val., įprastai siuntą turėtumėte gauti kitą darbo dieną.
  • Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie planuojamą pristatymo laiką.

SVARBU:

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, kurjeris kartu su Klientu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje.
  • Atsiimant prekes iš Kurjerio būtina pateikti pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą grynaisiais pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
  • Visos pretenzijos turi būti pateiktos raštu el. paštu: info@ciucikas.lt